در زندگی به کسانی دل می بندیم که ما را نمی خواهند
و از وجود کسانی که ما را می خواهند بی خبریم
شاید این باشد دلیل تنهایی مان
ممنون میشم نظر دهید
منبع:joonijoon.rozblog.com
ما را در سایت اطلاعیه مهم2 دنبال میکنید
برچسب: در زندگی به هیچکس اعتماد نکن,در زندگی به دنبال چه هستیم,در بهار زندگی احساس پیری میکنم,زندگی در بهشت,زندگی در بهشت چگونه است,در بهار زندگي احساس پيري ميكنم, نویسنده: بازدید: 14