وقتی با مشکلات روبرو میشویم ، به خدا میگوییم چرا من ؟
اما زمانی که خوشحالی به ما روی میاورد صحبتی از خدا نیست !
یاد بگیریم که در هر وضعیت بگوییم “ بله خدا ! خود من . . . ”
نظرات شما موجب خشنودی ماست
ما را در سایت اطلاعیه مهم2 دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 9